Лише кілька місяців тому закінчили ремонт вулиці Чупринки, як вже вчора з-під
плитки текла вода. А цемент між бруківкою почав тріскати ще раніше.
Ремонт там робився під девізом "врєжем дуба раньше срока", тобто в випередженням
графіку, а мер Садовий сказав, що ця фірма робить ремонти найкраще.
Віктор Остапенко - 10-4-2009 у 21:26
Заробляти шви між бруківкою можна за допомогою спеціальної суміші, яка для цього
призначена - особливо для тих доріг, по яких важкий транспорт їздить. Але її ціна
набагато вища від цементу. За довговічність треба платити. Або хоча б цементу
могли трохи більше дати...
А перед тим як плитку тротуарну укладати, спочатку мали б втрамбувати шар вологої
суміші з камінням перемішаної з цементом, а вже потім шар втрамбованого піску на
який укладаються плити. Але знову ж таки - гроші... Ярема П. - 11-4-2009 у 00:38
А чого Ви дивуєтеся? І так всі знають, що у все через одне місце робиться. Згадую
безшумну колію на Личаківській, що робила закордонна екіпа, і колію, яка в той же
час ремонтувалася на Шевченка, але львівським загоном - проїдьтеся одною і другою,
відчуйте "смак бажання" щось сказати...Нестор Думанський - 11-4-2009 у 22:32
Та навіщо далеко відходити.... Дороги, комунікації....
Люди добрі всім же відома така фраза: "Як згадаю як я на інженера вчився - до
лікарів страшно ходити." Віктор Остапенко - 12-4-2009 у 16:52
Цитата:
"Як згадаю як я на інженера вчився - до лікарів страшно ходити."
Що правда - то правда!
Саме гірше це те, що більшість з них працюють на керівних посадах...
Вчилися по протекції, взяли на роботу по протекції і так далі аж до народного
депутата. А там їм взагалі класно - краще ніж в університеті, бо ніхто не буде
давати зауважень. Отак і живемо.
І як же прості смертні мають боротися з цим?Юрій Сєров - 12-4-2009 у 22:16
Пройшовся нині Кривою Липою і .... непойняв! Хто ремонтував і як??? Купа ям, криво
покладена плитка, машини чомусь туди заїжджають?Марія Вибранівська - 13-4-2009 у 12:08
А через Бібрку хто небуть їздив? Минулого ж року латали!
Невже
не можна взяти тих виконавців (директора, головного інжекнера, виконроба чи т.п.)
та ще й тих, хто цю роботу приймав і зробити показовий суд, і якщо не до криміналу,
то хоч стягнути грошей бодай частиеу за таке латання нікчемне. Це ж бо наші з вами
гроші!Віктор Остапенко - 13-4-2009 у 19:33
Можна напевно репетувати хоч до сказу але толку не буде.
Тут має місце системне нехтування стандартами якості і не тільки на дорогах.
Деколи працівники гадки не мають як правильно зробити - це набато страшніше, ніж
перше.
Треба копати глибше. Потрібно щоб кожен з нас виконував свою роботу
якнайсумлінніше. Тоді буде видно результат.
Сьогодні був на Шота Руставелі, де недавно почали ремонтувати діляну дороги.
Бруківка на перший погляд ніби то якісно зроблена, але бардюри... ніби як на п’яну
голову. Ну так же не можна робити. Катерина Слобода - 13-4-2009 у 20:39
Цитата:
Оригінальне повідомлення від Віктор Остапенко
Деколи працівники гадки не мають як правильно зробити - це набато страшніше, ніж
перше.
Треба копати глибше. Потрібно щоб кожен з нас виконував свою роботу
якнайсумлінніше. Тоді буде видно результат.
Правду кажете. На території Англії ще досі можна знайти дороги, що були побудовані
ще римлянами. І які досі є в досить навіть непоганому стані. І техніки не мали і
технології не настільки розвинуті як тепер, але якось вміли зробити
І таких прикладів досить багато. Юрій Сєров - 27-11-2009 у 22:52
У Львові невідомі пошкодили три щойно відремонтовані дороги
Відносно розлитої оливи - не знаю. А роблять трохи халтурненько. Поспішають дуже,
комунікацій не міняли, асфальт не всюди добре укатаний. Роблять, здається, наші, на
відміну від Виговського і Володимира Великого.
Взагалі кажучи, це треба називати не "ремонт дороги", а заміна покриття.
Ремонтувати дорогу треба серйозніше, імхо. І починати з моста, під асфальт давати
залізобетон, щоб важкі машини не продавлювали колію і т.д.
Побачимо, скільки те покриття прослужить. Юрій Сєров - 31-5-2010 у 21:01
Продовжуючи тему... Відремонтували полотно Кн.Ольги нормально. А те, що для
пішоходів доробляють досі (від грудня): тротуари, зупинки, газони тощо. Лежачих
міліціонерів не робили. Точно пригадую, писали в пресі, що збиралися поставити
світлофори. Нещодавно робили розмітку, то зебри також не понамальовували.
Побачив сьогодні результат того всього... На переході навпроти трамвайної
зупинки... Тіло вже було накрито оранжевою цератою. Чоловік здається.
Казали, що той, хто скоїв наїзд, утік. Там дві смуги, один пропускав, інший не
зупинився.Юрій Сєров - 6-4-2012 у 12:42
Вже довбають Онурівці Городоцьку біля Адідаса... Півроку пройшло?Demyan - 6-4-2012 у 13:18
Вже довбають Онурівці Городоцьку біля Адідаса... Півроку пройшло?
це шось з каналізаціями, міняли на клепарівській, на чупринки/коновальця теж купу
дротів понавозили шось копають ниряють кудась.Юрій Сєров - 6-4-2012 у 15:15
Може дощоприймачі позабивалися. Хоча коли і чим...Demyan - 6-4-2012 у 16:17
Може дощоприймачі позабивалися. Хоча коли і чим...
Доречі, думаю дійсно. Забилися після тих дощів - коли все місто було в пилюці,
повсюди літали кульки, а зараз щей всюди запах каналізацій знову пішов.Юрій Сєров - 7-4-2012 у 12:36
Цитата:
зараз щей всюди запах каналізацій знову пішов.
Львів відзначиться на Євро ще й своїм фірмовим запахом...Юрій Сєров - 15-5-2012 у 14:54
Цікава ініціатива "дорожного контролю" http://4road.net/Роман Голощук - 15-5-2012 у 16:06
На Садовій, де рік тому міняли повністю дорожнє покриття вимило здоровенну яму
під асфальтом Юрій Сєров - 16-4-2013 у 21:51
На Чупринки, яку недавно капітально ремонтували, вже провалюється і
попросідала.
А на Левандівці ями на дорозі глиною латають. Дожилися.Андрій Пелещишин - 16-4-2013 у 22:43
Дрібнички... Он у Києві просто як воронка від бомби, у сьогоднішніх новинах було Галина Мотурак - 19-4-2013 у 07:43
На Патона, взагалі кусок землі пішов під землю. Поставили туди палку (щоб було,
типо видно). І стоїть та палка вже другий тиждень. Сумно.Юрій Сєров - 5-8-2013 у 20:59
Не зовсім в тему, але цікаво. Як римляни дороги і інші інженерні споруди будували:
http://tyzhden.ua/History/85486
Схоже, про профіль дороги, про який знали римляни, наші будівельники досих пір не
знають.