Прийшла писулька від Приватного Підприємства "Камелот" (цікаво, а хто там
головний? не король Артур часом?) щодо необхдіності в максимально короткий термін
запросити і оплатити фахівця цього ПП (цікаво, вони в кілтах ходять?), який прийде,
демонтує, перевірить і потім назад вкрутить лічильники на воду. Інакше я буду
переведений на вкрай не вигідний тарифний план оплати послуг водопостачання.
Ну як вони то роблять - я вже в курсі. Вже колись приходили.
Тут Інший момент - я зателефонував в Водоканал, і там сказали, що їм ПП
"Камелот" не указ, і провіряти будуть тоді коли вирішить Водоканал, якщо,
звичайно бачитиме в цьому необхідність. А з писулькою повідомили що зробити -
викинути і забути.
І будь тут мудрим!Юрій Сєров - 8-2-2005 у 22:32
Дивно. Я таке вже проходив. Минулого разу прийшов лист з Водоканалу, в якому була
рекламка "Камелоту" (Подейкують, що король Артур - зять начальника водоканалу
) і в якій пропонувалися послуги цього ПП. Так
що я не знаю. Чув, що відповідно до вимог повірка лічильника холодної води - раз в 3
роки, гарячої - раз в 2 роки. Було по 2 для двох. Якщо це справді так, то це
"геніально". Доведеться мати з цим справу не раз в 2 роки, а раз на рік . До речі, і мені то скоро треба буде робити.
Ненавиджу такі процедури!Громов Сергій - 9-2-2005 у 12:22
Ги-и-и-гиииииииии
А ще з'явився "Мегабанк", який розсилає книжки з пропозицією
супер-мега-пупер оплатою за всі комунальні і житлові послуги - 999 в одному.
Я не пошкодував часу, обійшов всі інстанції на предмет "що це воно такє" -
вода, світло, газ категорично заборонили платити на їх користь по тих
книжках, хоча "Мегабанк" посилається на якісь закони місьради.
Що скажете ?Тарас Гулка - 20-3-2005 у 11:31
Під час ремонту проводив таку перевірку лічильника.
Згідно норм перевірку лічильника холодної треба робити раз на 2 роки. Як мені
пояснили у Водоканалі, можна його самому зняти і занести в той самий "Камелот" - це
якась фірма при Водоканалі, яка офіційно і тільки вона робить перевірку
лічильника. Після перевірки там же замовляєш собі чудіка, який протягом двох
тижнів має прийти і поставити пломбу, при чому до мене спочатку передзвонили і
спитали коли я буду дома. Точно не памятаю, але плата за все приблизно 40 грн.Андрій Пелещишин - 20-3-2005 у 11:51
Цитата:
к мені пояснили у Водоканалі, можна його самому зняти і занести в той самий
"Камелот" - це якась фірма при Водоканалі, яка офіційно і тільки вона робить
перевірку лічильника.
Як мені повідомили по телефону на Волоканалі, з цього року самостійно знімати
лічильники заборонено.
А процедура зняття має тепер виглядати ніби так - приходить чоловік з Водоканалу,
перевіряє як стоїть лічильник. Потім приходить чоловік з Камелота - його знімає і
тащить до себе, де перевіряє, чи той правильно міряє. Потім приходить і вішає
назад. Потім знову приходить чоловік з Водоканалу і перевіряє правильність
установки.
Наскільки я зрозумів, те що вони казали. І ще вони казали, що 2-річний термін не є
обов'язковим, і то Камелот просто грошей побільше хоче заробити. А вони
ініціюватимуть перевірку, коли вважатимуть за потрібне.Станкевічас Сергій - 15-9-2006 у 18:41
Повірка всіх лічильників на всі енергоресурси повинні виконуватися силами та за
рахунок постачальників цих енергоресурсів.
Це вимоги закону про метрологію та відповідних правил користування
енергоресурсами, в тому числі і водою.Лєна Дадукевич - 6-2-2007 у 18:00
І зрозумій що робити правильно... У нас лічильник вже більше 3-ьох років і нікого не
цікавить його перевірити. Чомусь... Самій просити перевірити- якось...не правильно,
адже кожен має займатись своєю справою.Лєна Дадукевич - 6-2-2007 у 18:01
А справді цікава назва... Чому саме "Камелот"?Марян Скрига - 25-4-2007 у 14:07
В моїх батьків ставили лічильник коли я ще у школі вчився, а ще ніхто не повіряв
його.Demyan - 25-4-2007 у 14:42
В інструкції вказано що потрібно нести на перевірку в водоканал кожні 2 роки.
Після перевікри вам дають акт. Так ніхто не перевіряє. А соь може прийти пеервірка
черз 10 років і скаже покажіть 5 актів по перевірці -я кщо нема- ну думаю штрафи
будуть..Остап Шумин - 25-4-2007 у 16:17
Водоканал сам повідомляє, коли потрібно принести лічильник на перевірку,
принаймі так мені сказала тьотя, якій я повідомляю показник лічильника Ярема П. - 25-4-2007 у 19:07
В мене перестав крутитися лічильник на гарячу воду, хоча вода далі тече нормально.
А от лічильник застопорив на одному місці. Хто знає, що робити в такому випадку?Юрій Сєров - 25-4-2007 у 22:47
Тішитися!Ярема П. - 26-4-2007 у 15:22
Я то тішуся наразі, але ситуація мені не до вподоби, бо тітонька, яка приймає
покази, вже починає дивуватися, що нічого не змінюється. Так що ж все таки треба
робити?Юрій Сєров - 26-4-2007 у 15:33
Взагалі то треба купити лічильник, встановити його і викликати когось з
водоканалу, щоб запломбували. А ще краще задзвонити їм.Ярема П. - 26-4-2007 у 16:01
Ще розкажіть мені скільки вони мене заставлять заплатити за витрачену воду...Юрій Сєров - 26-4-2007 у 19:09
Від моменту зняття лічильника до моменту його встановлення і пломбування - оплата
здійснюється на "загальних" підставах, тобто в залежності від того скільки людей
прописано. Існує норматив на одну людину. Там насправді не аж так багато.Лєна Дадукевич - 21-11-2007 у 15:51
Цитата:
Оригінальне повідомлення від Ярема П.
В мене перестав крутитися лічильник на гарячу воду, хоча вода далі тече нормально.
А от лічильник застопорив на одному місці. Хто знає, що робити в такому випадку?
Офіційно повідомити сюсю контору з вимогою перевірки, бо потім точно
причепляться зі штрафом. Так в енергоконторі до одного мужчини причепились і
(свідком розмови була) такий Штрафище виписали - жах, на 4 нулі!Лєна Дадукевич - 21-11-2007 у 15:55
А дійсно, чому вони не приходять перевіряти лічильники? В інструкції по
експлуатації ж написано - кожні 2 роки. Вони ж не жили б, якби щось не нахімічили
потім зі штрафами.Юрій Сєров - 24-4-2010 у 23:40
Ага, до нас також "прийшов" папірець про повірку. Навіть не в поштову скриньку, а
так позасовували всім в щілини скриньок як якусь рекламу. Без вихідних даних, без
адресата, лише їхній телефон. Папірець відправився за призначенням - у смітник.